Andi Miron

Propaganda gay naște monștri

Știu că pentru acest post e posibil să-mi sară-n cap unii susținători ai LGBT, fără prea multe circumvoluțiuni sau rău intenționați, dar e perfect în regulă. Cine are cap pe umeri, înțelege foarte bine despre ce vorbesc și nu reacționează la impuls, chiar dacă avem în discuție un subiect pe care mass-media îl numește „delicat".
Ieri seară trimiteam niște fotografii prin WeTransfer.com cuiva și la un moment dat am obsevat că imaginea de fundal a site-ului ilustrează doi bărbați ținându-se de mână, sub privirile unui spectator de sex masculin, într-o sală de spectacol.


Atrag atenția asupra lipsei de etică a brandurilor, care doar simulează respectarea unor valori. De fapt, respectarea unor „noi valori", ce încurajează homosexualitatea. În vremurile actuale, cei care deși sunt toleranți, dar care totodată atrag atenția asupra impactului negativ ce-l reprezintă promovarea homosexualității, sunt catalogați drept homofobi. Cei care promovează cu adevărat toleranța sunt ok, iar cei care fac prozelitism sunt considerați niște adevărați eroi, luptători ai noilor valorilor democratice. Nimic mai monstruos. De fapt, nu se dorește ca homosexualitatea să fie tolerată, ci se dorește a fi promovată ca ceva „mișto", „la modă", iar unele branduri se agață tare de această oportunitate pentru a ieși în față. Homosexualitatea a ajuns să vândă, deci iată marea problemă etică.

Să ne înțelegem... Doar dacă ești ipocrit poți spune că mai există în 2017 discriminare pe criterii de gen, culoare și orientare sexuală. Cu mici excepții, cazuri izolate, bineînțeles și care mereu vor exista. Și dacă tot există atât de multe entități care sub masca protejării drepturilor minorităților sexuale spun că de fapt promovează toleranța, asta ar trebui să facă. De fapt, campaniile acestor entități ar trebui să aibă drept scop încurajarea toleranței, nu propaganda, prozelitismul, încurajarea de adepți în comunitatea gay. Cine sunt victimele sau target-ul? Copiii, din moment ce diverși oameni influenți și brand-uri „de încredere" merg pe deviza „gay = cool".

Să facem distincție între TOLERANȚĂ și PROPAGANDĂ. Toleranța e bună, propaganda este monstruoasă. Linia dintre toleranță și propagandă pe acest subiect este una foarte fină și este cu bună știință și din ce în ce mai des călcată. Ceea ce face WeTransfer.com este o penibilitate și o mizerie monstruoasă.

Trimiteți un comentariu